Wieke op reis!

14 april 2019 - Kathmandu Valley, Nepal

Namasteeee lieve familie, vrienden, iedereen!

Na twee maanden schrijven in mijn boekje mis ik het eigenlijk toch een beetje om mijn verhalen met jullie te delen. Daarom heb ik deze blog aangemaakt, voor iedereen die het leuk vindt om te lezen wat ik doe, meemaak of gewoon andere gekke reiskrabbels.

Ik ben nu meer dan twee maanden onderweg. Een planning voor deze reis bestaat niet, mijn plan is geen plan! Ik kocht een enkele reis, stap voor stap denk ik verder. Het is geweldig om dit alleen te doen, ik volg mijn eigen pad en mijn eigen gevoel.

Mijn reis begon in Sri lanka, daar bleef ik in totaal een maand. Daarna vloog ik naar Nepal. Mijn vriendinnetje Loes besloot ook te reizen, we hebben elkaar ontmoet in Nepal en 6 weken met elkaar rondgereisd. De laatste dagen daarvan zijn nu aangebroken. Onze wegen scheiden weer. Vrijdag ga ik doem waarvan ik lang heb gedacht dag ik het niet zou doen, ik ga in mijn eentje naar india!

Ik heb er ontzettend veel zin in!